måndag 9 mars 2009

Visitkort...


Visitkort hade jag beställt och dom kom idag.. blää.. vilken besvikelse.. mörka och grymt tråkiga.. men så kan det bli ibland.. Dom lovade att trycka upp nya ljusare.. hoppas att dom blir bättre..


Har grejat i mitt rum och varit och införskaffat mig en snygg och praktisk bokhylla.. Ikea naturligtsvis och av modellen EXPEDIT.. den är 1,85*1.85 stor och rejäl med många fack.. där jag kan ha mina böcker.. nu ligger dom nerpackade och det är inte roligt.. jag vill ju visa mina fina böcker.. och massa andra roliga prydnadsaker som man ännu inte fått upp någonstans..


Träningsvärk.. oh my good.. det känns ordentligt i axlar och skuldror.. men lite gott-ont.. fick sms från Camilla hon hade också vissa känningar av muskelvärk.. vi var nog för dåliga med strechingen.. får göra det bättre på Onsdag..


Nu ska jag ta mig en tur till bädden..


Natti


Tjingeling

1 kommentar:

  1. En sån har jag också! Men jag tröttnade på min i vitt så jag målade den svart! Blev jättefint :)Kan också upplysa om att om man lämnar nedersta hyllorna tomma...eller ja..lägg i en filt eller nåt...så brukar vovvarna tycka det blir ett alldeles perfekt litet hus :P Mina iaf...fast dom e ju som dom e hihi

    SvaraRadera