måndag 16 mars 2009

Tiden springer sin väg..

och våren är på intåg.. men va sjutton är solen.. dis, grått men på med kläder.. ut och traska.. Molly fattar inte riktigt varför.. när man kan ligga framför den öppna spisen och bara lata sig.. jo ja tackar.. Hon är en riktig liten primadonna den där vovven..

Dagen gick eller sprang iväg i ett nafs.. och efter ett par givande telefonsamtal var det dags med Middag.. idag blev det Köttsoppa, äggröra så smarrigt och lätt att göra..

3 v sedan första dejten med Frankie.. mycket tyder på dräktighet... men man kan inte vara helt säker.. inte än..

Var på jobbet redan strax innan 20.. eftersom vi skulle träna.. blev ett svettigt pass på 50 min.. så härligt när man kämpat sig igenom det.. Vi är duktiga Camilla och jag.. vi ska försöka göra det 2 ggr i veckan..

Så nu är man tillbaka på jobbet.. är för tillfallet ganska lungt och jag ska försöka ta mig en kopp java med kompisarna..

Till er alla sov en stund för mig med i natt..

Natti

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar