tisdag 3 mars 2009

Beteende..

var ämnet på kursen idag.. vet inte om det blev så mycket om just det ämnet tyvärr.. men jag har boken i ämnet så man får väl läsa igenom den och hoppas på att nästa vecka blir mer om ämnet och mindre annat..

Vi är ett mysarpar.. jag och min Molly.. sov till 9 sen upp men Molly tyckte hon kunde sova en stund till så först efter jag dragit på mig kläderna och stog i hallen och skaka med hennes koppel så behagade damen kliva ur sängen.. Så en tur ut i det Göteborgska vädret.. vilket är ett väder som inte faller Molly i smaken.. att gå på vått äckligt gräs är inte hennes grej.. så snabbt kissa ifrån sig sen in i värmen.. vi käkade frukost i vanlig ordning.. idag blev det Havregryn till mig och torrfoder till Molly.. igen..

Jag stack iväg ut en stund för att Shoppa lite.. hade planer på en ny matta till Tv-rummet, men hitta ingen som jag tyckte passade så det blev en till "mitt rum" istället.. Sen handla mat.. inte jättekul men tyvärr så försvinner maten i kylskåpet fortare än det kommer in.. känns det som iallafall.. Köpte mig en sallad på "PAPRIKA" en riktig god en med kyckling.. Molly tyckte att hon kunde dela med mig.. men det tyckte inte jag.. hon fick ett dentastick istället.. som om det skulle kompensera kycklingen.. hon tyckte nog jag var riktigt korkad.. men hon gav upp efter en stunds tiggande..

Resten av kvällen kommer gå i tv:n tecken.. i morgon blir det en tur till Tuve.. och Lottas bedårande Faraovalpar.. skall plåta dom.. ska se om jag inte får upp några bilder på dom med..

Tjingeling på er alla ingen nämnd ingen glömd..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar