torsdag 5 mars 2009

Låt den rätte komma in...

Jo det låter det.. men det är en film som jag länge viljat se.. en svensk film som har fått grymt mycket bra kritik, fyrar hit och dit.. men som det brukar vara så var det inte en film som föll mig i smaken.. Skulle vara lite skräckis över det hela.. men som sagt inte min smak men nu har jag sett den..

Dagen började med att Molly som brukar vilja sova över barnen när dom skulle till skolorna skulle upp med dom.. så jag fick snällt stiga upp, tog henne på en promenad med tillhörande jakt.. för nu blåser det lite och då bara måste den här lilla damen jaga löv.. ser så härligt ut när hon SMYGER på löven.. När vi kom in blev det frukost för oss båda och kaffe till mig.. Gick runt och plockade lite och la mig sen en stund på soffan.. sovit lite dåligt i natt då Dennis inte var hemma.. men satte mobilen på väckning då jag, min mamma och pappa skulle äta Lunch på Ester Mosessons.. Gymnasiet där sonen går..

Vi hade bord kl 11:45 och redan vid ingången togs vi emot av en elev som tog jackorna, sen blev vi placerade av en annan elev vårat bord.. och så kom sonen och tog upp beställningen.. tänk min lille son.. så vuxen.. man är såå stolt när man ser att barnen trivs med det dom gör och har så många trevliga kamrater och urtrevliga lärare.. Maten och betjäningen var super.. dom är proffs redan efter 1½ termin.. hur blir det i 3:an ujuj.. kan det bli bättre.. Både Mormor och Morfar var sååå stolta över sitt barnbarn..

I kväll kommer Dennis hem.. jippih.. saknar honom sååå mycket..

Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar