fredag 27 mars 2009

Fredag.. japp så var denna veckan slut...

och helgen tar vid.. och jag har mitt lååånnggaa arbetspass.. men det är ganska gött att gå på.. för då försvinner veckorna fortare.. och dagen V snart är här.. Senast idag sa min store grabb på 19 år att det skulle bli roligt med valpar i huset.. Ja och vem kan inte tycka det..

Molly var pigg och när folket i huset började ruska om i köket.. ja då stog damen där.. TÄNK om dom skulle tappa något.. men nej då ingen lyckades med det idag.. så hon fick hugga in på sitt torrfoder.. Sen blev det ut på promenad.. usch och fy BLÖTT.... va sjutton tog våren vägen.. men vi tog oss med nöd och näppe runt våran "lilla" tur Molly fattade inte VARFÖR vi skulle gå vidare hon hade ju gjort både 1:an och 2:an.. Sen snabbt upp i sängen och vi somnade om ett par timmar.. kl 10 gick vi upp jag fick i mig lite frukost och Molly satt med sina stora bruna ögon och psykade mig.. trodde att jag kanske skulle tappa något.. men nej då inte nu heller..

Sen åkte dammsugaren fram.. inget Molly älskar så hon la sig i soffan i vardagsrummet.. där har hon koll på vad som händer.. Sen kom den lille grabben hem.. vi skulle handla mat.. men det blev en tur med Molly igen, likadant nu.. varför ska man ut i det äckliga blöta.. ve och fy...

Vi käkade sallad till middag då ingen var sugen på rejäl middag.. så en go grekisk sallad med färska frallor.. det är inte fy skam..

Jag åkte till jobbet vid 19:45 för att hinna träna en timma innan jobbet.. och det kändes gött..

På jobbet går magsjuka.. och jag blev satt i karantän på 2 avd.. hur kul är det då.. hoppas bara man slipper ifrån magsjukan..

Sen till er som har följt Let´s Dance.. Morgan var ju min favorit.. men när nu inte han vann så tycker jag Magnus Samuelsson är sååå värdig vinnare.. Go Magnus..


Så till er alla goa lediga ha en riktigt härlig kväll.. Nu blir det kaffe för min del..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar