lördag 14 mars 2009

Så var det fredag.. och Let´s Dance..

Slocknade som en stock i morse när jag kom hem från jobbet.. sov gott till kl var 14.. då kom sonen och väckte mig då vi skulle på utvecklingssamtal kl 15.. ojoj.. upp som ett skott.. Christoffer tog Molly och gick ut med henne..

Snabba ryck, men jag hann och vi stog untanför hans skola kl 14:55, allt var strålande bra.. det lärarna tycker är generellt jobbigt är alla mobiltelefonerna på lektionerna.. det piper och ringer om varannat.. men dom ska nu börja ta telefonerna som dyker upp på lektionerna.. och det är bra tycker jag..

Det blev grillade hamburgare till Middag.. sonen lagade mat.. så lyxigt..

Softade framför Lets dance.. och lovade mig själv att åker inte Elisabet Höglund, ska jag inte titta mer.. men det var rätt att dom åkte ur nu.. för nu är konkurrensen hård och inte rättvist mot dom andra deltagarna att dom skulle vara kvar..

Tjingeling för i natt nu väntar kudden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar