fredag 13 mars 2009

Vilken morgon..

Olala.. torsdagsmorgon började så vackert.. lite kallt solen på väg upp och jag var så pigg.. brukar bara ta en kort promenad så tidigt med Molly.. men det blev en lång iallafall.. det var så underbart väder.. Sen blev det frukost för oss båda och sen kröp vi ner under täcket..

Molly vaknade först.. så när kl var 12:30 tyckte hon vi hade sovit färdigt.. så då gick vi upp tog en runda igen.. kom in efter 40 min, då blev det kaffe och sen iväg för att handla.. VEM länsar mitt kylskåp egentligen.. Och sen snö.. IGEN.. men som sagt.. har en snöhund, så hon är så glad.. men det är lite jobbigt när snön blir till bollar i pälsen.. så det var bara att gilla läget och dra på en tröja.. Då blir allt toppen..

Åkte till jobbet redan vid halv åtta då jag och Camilla skulle träna innan jobbet.. fast hon har semester men tycker det är roligt att träna.. och det får jag nog hålla med om.. bara man kommer igång.. fick sms från henne sen då hon meddelade att hon hade bakat en kaka.. hon e för rolig..

Natten på jobbet var bara lugnt.. hände inte mycket utöver det vanliga.. Bara att Elin en supertrevlig tjej som är timvikarie var inne och jobbade.. som också har ett grymt intresse för hundar.. så det blev mycket hundsnack om utställningar, korning, spår, sök och massa mer.. hon har 2 boxrar och en mallis.. som hon tävlar flitigt med och är såå duktig..

Nej nu blir det hem till kudden..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar