söndag 8 mars 2009

One night in Bangkok...

Kommer ni ihåg den..men nu var det inte tänkt att det skulle vara musik det handlade om utan att jag har en natt kvar.. på Glöstorpshöjden.. för detta passet, sen blir man ledig ett par dagar igen..

Och idag hade jag och min arbetskamrat Camilla bestämt att vi skulle vara 1 timma innan jobbet för att träna.. Vi har det så bra förspänt på jobbet att vi har betalt för att träna 1 tim i veckan på gymmet som är till för personalen. Sagt och gjort.. kl 20 drog vi på oss träningskläderna och satte igång.. Både jag och Camilla är inga träningsnarkomaner.. men vi kämpade på med div övningar.. duktiga var vi.. och är vi.. för nu har vi bestämt att vi ska träna 1 tim i veckan innan vi går på passet.. Sen ska vi försöka att äta lite sundare.. hoppa över dom där goda kakorna.. Det är bra med stöd från arbetskamrater.. så nu kanske man slipper bada i vassen till sommaren.. "fniss"

Dagen var i övrigt som en söndag emellan två arbetspass.. sov till 13 tiden sen åkte jag och lillgrabben och handlade lite.. han skulle laga middag och vi saknade rotfrukter då han ville göra rostade rotfrukter.. så himla gott..

Sen hann vi även med några promenader med Molly.. fast hon hatar regn och var inte vidare förtjust att gå ut.. så nu vill vi ha vår.. och inget annat.. kan man beställa det???

Så nu är man tillbaka på jobbet igen..

Sitt skönt i soffan..

Tjingeling på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar