torsdag 12 mars 2009

På nattkvisten..

idag hann onsdagen bli torsdag innan jag hann skriva något..

Jobbar ju i natt och hade en lite hektiskt början på passet.. men som sagt.. det är ju därför jag är här.. Men nu har lugnet lagt sig över avdelningarna och jag har tid ett par minuter för lite skrivierier..


STÄDA.. ja det var i det tecknet dagen skulle gå i... Jätteroligt!!!! men man blir så nöjd när huset luktar Ajax.. golven är skinande rena.. papperskorgarna är tömda och dammet är bort.. och ännu skönare när man vaknar i morgon och det förhoppningsvis är lika fint som idag när jag knata iväg till jobbet.. "fniss"

Men vilket väder vi har haft idag.. så emellan städpassen tog jag en lång härlig promenad med min Molly.. inte den vanliga rundan utan den LÅNGA.. vilket min lilla inte tyckte var så roligt.. just nu är hon lite off.. kanske är det valpar.. eller kanske inte..

Så tjing på er alla..

Sov gott..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar