tisdag 10 mars 2009

Shoppat lite..

Nu när man fått upp sin tjusiga bokhylla så märkte jag snabbt att det behövdes korgar eller lådor så tillbaka till Ikea igen.. var på Bäckebol men typiskt hade dom inte det jag vill ha.. men kom ut därifrån med en kasse med lita annat blandat.. såsom ljus, stenar, fäll till Molly och en papperskorg till mig..

Men skam den som ger sig.. åkte ner till Kållered.. traskade runt halva ikea innan jag hittade det jag skulle ha.. som tur hade dom den färgen jag ville ha.. SVART.. blir snyggt till den vita bokhyllan.. Så hem och fixade lite med det.. och började fylla bokhyllan.. Så praktisk fick plats med så mycket grejer.. Alla mina tyger fick plats i 2 utav lådorna.. mina sybehör i en annan.. sen blev det lite sånt där som man måste ha men som man inte behöver visa.. ja skräp kan man också kalla det.. "fniss" för det skulle Dennis kalla det.. för mig är det oumbärligt.. känns det igen..

Sen var det hem.. ta en snabbdusch.. och iväg och hämta Lotta och vidare till Kursen.. Boken har jag läst och är mycket givande.. men det blev väldigt mycket prat om annat.. annars har dessa två föreläsare varit grymt trevliga...

Molly mår väldigt bra.. är lite mysigare.. lugnare och framförallt hungrigare.. det sistnämda är inte vanligt vad det gäller den här lilla damen.. snarare varit ett problem.. att få henne att äta.. men som sagt det har inte gått någon nöd på henne.. Så man hoppas ju hon är dräktig och att det så småningom kommer några söta Molly/Frankie valpar..

Nej nu ska jag tacka för dagen och gå en sväng med Molly sen ska vi knyta oss..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar