tisdag 17 mars 2009

Sol ute.. sol inne..

Sol i hjärtat sol i sinnet.. inget att förkasta en dag som denna.. trots att min första etapp en tisdag som denna var att sova... förs en promenad med soffpotatisen.. sen hem och frukost.. som Molly tyckte var ruskigt äckligt.. dom där foderkulorna åkte in och ut flera gånger innan hon bestämde sig för att äta upp dom.. hon är lite speciell min lilla vovve..

Vid 12 snåret vaknade hon och tyckte minsan att nu var det dags att gå upp.. så sagt och gjort.. på med kläderna en borste genomhåret, på med kaffet sen ut med Molly. Whow sicket väder.. får allt bli en lång promenad.. sagt och gjort vi knallade på rätt bra och efter en timme var vi hemma igen.. då hade kaffet stått klart en stund men så gott det var.. satt en stund på altanen i solen.. härligt nu är det på G det känner man.. våren spritter i kroppen..

Var tvungen att ta en tur till affären.. införskaffa lite mat.. det försvinner fort med 2 tonårsbarn.. När jag kom hem satt jag vid datorn en stund, sen la jag mig i badet en stund.. oj va tiden sprang iväg.. hämtade Lotta i vanlig ordning vid 17:40, tillsammans for vi till blå stjärnan och våran kurs. Anatomi delen.. fantastiskt intressant.. här fanns mycket intressant att läsa.. och lära..

Tillbaka på jobbet med allt vad det innebär..

Tjing på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar