torsdag 26 mars 2009

Torsdag.. var tog veckan vägen..

varför springer veckorna man är ledig så fort iväg.. och inget har jag fått gjort.. Men det har varit ett par härliga dagar med promenader i solsken.. inte fy skam det.. och speciellt inte när man läste nyheterna på nätet att det skulle vara värsta snöfallet på väg in över västsverige.. fy sjutton.. jag vill ju ha vår..

Idag har jag varit och hälsat på hos Lotta och så härliga hennes "små" valpar är.. och vilken fart i dom.. jisses dom flög fram som torra skinn.. morrade sådär valpmysigt.. och nästan inga tänder då dom håller på att ömsa.. sååå söta... Du ska vara STOLT mormor Lotta dom är så underbara..

I kväll blir det Bio.. jag och maken på tu man hand.. Det blir Bergakungen och Män som hatar kvinnor.. läste ut boken för ett par dagar sedan så nu bara måste jag se den.. man skulle kunna sett den i helgen.. MEN nej.. då jobbar jag.. hela helgen.. suck.. men jag har ju varit ledig 1 v.. så man ska inte klaga..

I morgon blir det städ, för hela slanten.. skönt att ha det klart innan helgen.. tur att man vet vad man ska göra..

Så nu pyser vi in till stan..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar