torsdag 12 februari 2009

Solen är uppe.... men för hur länge????

Gick upp vid 7 tiden.. En promenad med Molly.. Var sen iväg till läkaren allt var bara fint.. Sen hem softa lite sen en promenad hem till mamma.. en tur på dryga 1,5 mil fram och tillbaka.. hon bjöd på kaffe och skorpa... Molly fick korv av pappa.. gissa vem hon älskar.. Det är kul med mamma som är så rädd för hundar men inte min lilla bebis.. Henne gillar hon skarpt.. kommer jag ensam någongång till mamma blir hon arg på mig att jag inte tagit med Molly... Det är skönt för det hade inte varit roligt om mamma är rädd för Molly..

Sen iväg och handla och laga mat.. så nu har jag lite FRI tid.. eller DATOR tid.. Ska snart ta en tur med Molly igen.. nu blr det inte på 1,5 mil.. utan bara en tur runt området..

Måste prata om vädret också.. Vad härligt det är när solen lyser.. man blir glad i hela kroppen.. hoppas nu det håller i sig.. och att kvicksilvret stiger... För snart är våren här.. jippih..

Inget löp än.. suck inget är som väntans tider..

Ha en härlig kväll..

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar