torsdag 26 februari 2009

Onsdagen sprang förbi..


Och så var det Torsdag..


Onsdagen var en bra dag.. Nu är jag ledig 9 dagar.. härligt så gött..


Var ner i Kungsbacka hos Kennel Vouges igen.. Molly fick träffa sin gentleman igen.. Så nu hoppas.. hoppas.. hoppas vi att det resulterar i några ljuvliga valpar om 9 v..


Sen var det nattmöte på jobbet och den nye chefen skulle presenteras.. Det verkar vara en bra chef.. så det blir nog bra det med..


Somnade sött när huvudet landade på kudden..


Tordagen började med sovmorgon.. härligt.. Dennis stannade hemma idag också.. han fick en riktig influensa denna gången.. fast idag var han mycket bättre.. Nu hoppas jag att vi andra i familjen klarar oss.. Peppar peppar.. än så länge känns det bra..


Var och hämtade min nya externa hårddisk idag.. så nu kan jag börja spara ner mina filmer och kort som jag tar.. och så småningom ska jag försöka få ut några videosnuttat på min hemsida.. det är mitt nästa projekt..
Tjingeling


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar