lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag ...

Börjar gå mot sitt slut och snart är det en helt vanlig söndag..

Jag och Dennis tog oss en härlig promenad, han med kameran i högsta hugg och jag med Molly i kopplet.. Vi var ute i skogarna runt där vi bor.. eller rättare sagt i området där jag är uppvuxen.. ojoj.. vilka minnen som poppa upp..

Vi var ute i 2 timmar.. härligt.. synd att man inte har en stegmätare det hade varit intressant att veta hur många steg man tar under en sådan långpromenad..

Dennis fotade en hel del och ska se till att få in dom på hemsidan i morgon.. om jag orkar..

Nu är man åter på jobbet igen.. inte jättekul en lördagkväll, men man ska vara glad att man har jobb och trivs super med dom man jobbar med.

Till er alla som sitter och myser hemma.. mys för mig med..

Tjingeling..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar