lördag 14 februari 2009

14 februari Alla hjärtans dag...

Idag började Molly sitt löp, och även början på våran fantastiska resa..

Jag hade räknat ut att hon skulle börja löpa i mitten av Februari.. men i morse fanns inga spår.. men när jag vaknade efter 4 timmar närmare kl 12 så såg jag att det var dags.. Nu håller vi tummar och tassar hårt för att allt ska gå vägen..

Solen strålar ute och nu ska vi ta en go promenad i solen.. Dennis tar med kameran så vi får nog några fina bilder på djur och natur.. Dennis älskar sin kamera och är duktig på att fota.. bara han inte håller på att fota mig.. *ler* jag håller gärna i kameran själv..

Tjing så länge

1 kommentar:

  1. Att hon äntligen börjat sitt löp. Hoppas att det blir sommarbebizar hos dej. Guud va spännande!Allt kommer att gå såå bra!!
    Kram Gunilla

    SvaraRadera