fredag 13 februari 2009

Fredagen den 13...


Skulle man kunna tycka är en skrämmande dag, men än så länge har den bara varit superduper..


Började morgonen tidigt skulle till Vc och ta lite prover.. skulle egentligen gjort det igår efter läkarbesöket.. men jag hade druckit en halv kopp kaffe.. ja så då gick det inte att ta serru.. nu visste jag inte att jag skulle ta fasteprover så det var inte så lätt.. Så upp med tuppen eller kl 7 iallafall.. tuppen har säkert varit vaken längre..


Träffade på tjejen vi köpte huset av.. och hon ångrade sig grymt att hon sålde.. Hon byggde ett nytt hus 500m härifrån till sig själv.. men helt plötsligt träffade hon en kille med 2 barn sen tidigare och en av hennes döttrar flytta hem från Usa.. Så nu är dom 5 i hushållet.. och huset är på 120 kvm.. vårat är på 243kvm och har 5 sovrum.. något hon saknar idag..köpt e köpt.. och jag är så lycklig för vårat hus.. och den underbara tomten.. helt plan tomt med nästan bara gräs..


Tagit några goa promenader i solen med Molly det biter gött i kinderna i kylan. Stackarn Molly vill så gärna ha snö.. ligger det ett tunt lager ska hon genast dit och rulla sig.. lilla gumman..


Städat "mitt rum" slängt massa skräp och tömt ett skåp som ska till tippen.. Ska köpa en bokhylla istället tar mindre plats och klart mycket snyggare och mer praktisk.. Här ska även bli valprum så småningom.. hoppas jag..


Ja fredag jippih.. tycker dom flesta.. men jag ska jobba.. går på min långa helg 3 nätter på raken.. och så missar jag ju melodifestivalen.. suck.. eller kanske jippih...


Till er alla ha en trevlig fredag


Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar