måndag 16 februari 2009

Måndag morgon och mitt huvud känns så tungt.. trallalla..

Känns låten igen.. The Gräsänkling Blues Lyrics med Povel Ramel.. och ibland känns den så rätt.. Som idag tex.. jag försökte hasa mig upp ur sängen vid 12 usch och fy.. seg som attan, tung i huvet..ojoj.. men sån tur att Christoffer min yngste son började sin vecka med studiedag.. så han tog Molly på promenad, sen fixade han kaffe till mamma och frukost.. lyckost mig.. Så efter kaffet var man på G..

Softade lite i soffan, sen ringde jag några mycket viktiga telefonsamtal med mycket givande resultat..

Så nu blir det iväg och handla, sonen ska göra wokad fläskfile med nudlar och grönsaker.. Det är så grymt skönt att ha en blivande kock i familjen.. tror inte jag kommer släppa iväg honom den dagen han vill flytta.. Men han tycker det är roligt att greja i köket och det är kul att han har sån ambition.. han kommer bli en stjärnkock..

I kväll blir det en lugn och skön kväll framför tv:n.

Tjingeling från ett snöigt Hisingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar