fredag 27 februari 2009

Fredag.. Let´s Dance..

Fast dagen började med annat skoj.. tog en tur med Molly vid 8 tiden.. sen la vi oss en stund till.. Jag lyssnade på Änglar och Demoner.. har lyssnat på den tidigare men tänkte lyssna om den igen lagom inför premiären på filmen i Maj månad, ska bli grymt intressant att se den, jag tycker den är bättre i bokform än vad Da vinci koden var..

Gick upp vid 11 pigg och glad, tog en långis i solen och kände lite härlig vårkänsla.. nu snart kommer den.. härligt. Sen styrde jag kosan till Tuve och Lotta med sina underbara Faraopuppies.. dom växer sååå fort, en av hanarna väger redan drygt 9 kilo.. så det är "äna" stora grabbar.. men så härliga. Vi fikade sen gick vi en tur med hundarna, det var lite klurigt med 2 valpar i koppel.. dom ville inte riktigt gå som jag tyckte.. men solen sken och det var härligt..

På väg hem åkte jag in och handlade lite inför helgen, och när jag stod i affären ringde mobilen.. äldste sonen glömt sina nycklar IGEN.. han e hopplös.. så snabbt handla färdigt och åka hem.. Han hjälpte mig bära in varorna. När vi ska låsa upp dörren så var dörren öppen.. jodå.. då var den yngste sonen redan hemma.. då hade Alex suttit på verandan med dörren upplåst och väntat på mig.. ja dom e för härlig dom små liven..

Kvällen gick i dansen tecken.. gillar Let´s dance.. och vilken tur att ingen av mina favoriter åkte ut..

Snart blir det kvällstur.. sen plana ut i bädden..

Till er alla ha en go helg..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar