fredag 6 februari 2009

Fredag.. äntligen...


Fast jag är ju inte som alla andra.. för när man jobbar schema och jobbar var tredje helg.. så säger man äntligen när passet är över.. Jag är ju glad för att familjen är hemma på helgerna.. så kanske man får lite gjort.. Vi har ju börjat slipa, lacka och greja i trappan ner till källaren.. kanske det blir klart.. eller inte..


I dag ska äldste sonen 18 år ha fest i källaren.. ganska skönt att man har 1½ plans med källare, 2 dörrar att stänga och ett välisolerat hus.. Så sitter vi på övervåningen hör vi inte att folk överhuvudtaget är i källaren.. riktigt bra.. kanske mer synd om den yngre grabben som bor precis ovanför..


nu ska jag iväg och besiktiga om en av våra bilar som fick en 2:a.. tur att Dennis är en händig kille när det gäller det mesta.. så nu är någon knut.. eller vad det hette i framvagnen fixad.. Du e guld gubben min..


Lägger in en bild på min underbara Molly.. grejat lite med den i Photoshop.. tycker faktiskt den blev ganska bra..


Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar