söndag 23 augusti 2009

Uj va helgen sprang iväg...

och idag är det söndag.. och skulle egentligen åkt ut till Säve och spanat vovvar.. men då inga kända cavalierer skulle vara med så var jag hellre hemma med mina små godingar.. Izzie är så underbart gosig och kan ligga i timmar och bara mysa.. Sen är det rejvparty däremellan.. Molly och Izzie är så olika.. Molly var så lugn och hittade sällan på hyss.. den här lilla busan vet man att tystnar det ja dä är det jäkelskap på gång.. så hon håller igång en.. vilket innebär att man rör på sig vilket leder till att vikten rasar.. nu står vågen på 15 minus och jag kämpar på med mitt pulver..

Tyvärr har jag slarvat med Wii:et men samtidigt har jag ju ändå gått ner i vikt så ska ta tag i det i morgon eftermiddag.. och sen när alla har sina jobb/skolor etc attgå till och vardagen infinner sig räknar jag med att träna iallafall 1 tim varje dag.. Sen ska jag ut och Powerwalk:a jag och Molly.. hon behöver tappa något kilo.. 30 min till att börja med för att utöka därefter..

Jag känner mig mycket piggare och det är så roligt att plocka fram kläder jag haft för 3-4 år sedan och kan ha dom.. härligt..

Snart ska jag ner och skaka en påse.. det blir 4 påsar per dag.. för tillfället har jag Cafelattesmak.. vilken jag gillar skarpt.. men tänkte köpa en choklad för omväxling skull..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar