fredag 14 augusti 2009

Fredag kväll...

brevid mig ligger två små utslagna valpar.. ujuj vad dom härjar runt för att sen somna tvärt.. Det har varit så mysigt att få ha Wilma här ett par dagar.. Molly är måttligt road då dom härjar ganska friskt.. men så ibland får hon ett ryck och röjer med dom..

I morgon packar vi vagnen och drar upp till Alingsås ett par dagar.. hoppas bara att det blir bra väder.. eller åtminstånde inget regn..

Vi har firat lilla mamma idag.. Det är alltid svårt att köpa presenter till en som har allt.. men jag tog en tur till Kicks.. där blev det bodykräm, duschkräm och badskum i Aromas serie.. allt i rosa med en ljuvlig doft.. på Glitter hittade jag ett gulligt pärlhalsband i många rader, rosa naturligtsvis.. tyckte om det så mycket att det bidde ett till mig med..

Nu ska valparna få krypa in till sig och jag krypa ner i sängen..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar