fredag 21 augusti 2009

Så var semestern slut...

och i natt går jag på för att jobba 3 nätter.. Ska bli kul att träffa mina jobbarkompisar.. dom saknar man en del när man är ledig..

Det funkar bra med pulvret.. än så länge.. skam den som ger sig.. och på jobbet är det inga problem med att ta en påse på natten då magen mår bäst av att inte äta för mycket på natten.. ha haft en förmåga att få halsbränna så fort man äter något.. så på det viset mår man bättre av påsmat..

Så var regnet här igen.. kan inte fatta det.. i går kväll satt vi ute länge och det var så skönt.. och när jag gick den sena promenaden med hundarna så var det riktigt varmt.. men när jag krupit ner i sängen så hörde jag hur regnet började.. trodde det var ett skämt.. men icke.. så idag blir det att göra lite ärende.. till banken och byta mitt kort.. eller beställa nytt då det blivit dåligt under semestern.. Sen blir det lite shopping av mat till liten vovve och till ätande människor i familjen..

Dennis har 1½ vecka till så han får stå för matlagningen den tiden.. Sen när han börjar jobba igen blir det jag som lagar mat igen.. men då har nog den värsta tiden passerats..

Snart börjar skolaorna igen och semestrarna är över och vardagen kommer tillbaka.. gud va skönt.. Det blir liksom ingen ordning när alla är hemma..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar