fredag 14 augusti 2009

Mammas Födelsedag..


i dag fyller min mamma är.. 22 om jag inte minns fel.. Vi ska dit på lite kalas i kväll och fira henne, jag fyller år på tisdag och pappa den 24 Augusti.. så i våran familj blir det mycket kalas i Augusti..


Jag föddes 4 dagar efter mamma fyllde 30 år, så förra året fyllde vi jämt bägge två och hade ett grymt trevligt kalas ihop.. Vi har firat en del kalas ihop. vi hade 100 års kalas när vi fyllde 65+35.. bjöd hela släkten på ett hejdundrande kalas.. När jag var yngre tyckte jag mamma var pest.. men nu uppskattar jag mamma och pappa mer än någonsin..


Så mamma läser du detta innan jag hunnit prata med dig så..


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN.....

1 kommentar:

  1. Det är så sant det du skriver...man har väl inte haft vettet att uppskatta dom tillräckligt när man var helt ung...tur att vi fick vett och sans som vuxna då...
    /Kram

    SvaraRadera