torsdag 21 maj 2009

Torsdag och alla lediga..

Och i kväll ska vi ha lite kalas för min yngste son.. han fyllde egentligen den 10:de men vi avvaktade lite med kalas till idag för valparna skulle ha växt till sig lite.. och det har dom verkligen gjort nu väger dom 1,3 och 1,4 kg.. två riktiga små tjockisar.. men så goa..

Pratade igår med Susanne från Skövde dit lilla polaren ska flytta.. Där kommer den lilla få ett toppenhem och kommer att bli grymt bortskämd.. men det är dom värda våra ljuvliga cavalierer..

Vi valde ganska tidigt ut den tik som skulle få stanna hos oss och det blir den tjejen med spoten på huvudet.. det kanske är lite tidigt att välja ut redan nu, men hon bara ska stanna.. det är bara så.. Dennis tyckte vi skulle behålla båda.. haha.. nej 1 ur denna kullen räcker.. sen får vi se hur det blir.. jag har en dröm om en trefärgad.. (Ja Gunilla jag med ;).. ) Om det blir i framtiden eller ej det får vi se.. plats finns det både i huset och i våra hjärtan..

Gårdagen var i övrigt mycket trevlig med MYCKET hundsnack med Elisabeth på Tinyfriendlyfriend´s cavalierer.. som sagt tiden bara försvann.. och det får vi ta om.. kanske samla ihop lite pratglada cavalierfolk och bara snacka hund.. ojoj.. då får man nog boka in en hel helg.. När Elisabeth åkt slängde jag ihop middagen som bestod av pytt i panna.. vilket min äldste son hatar ( det är enligt honom gamla rester, vilket han har rätt i, men goa rester....) han käkade bara äggen.. men nöjd ändå..

Kvällen blev framför soffa och tv4 fakta.. onsdagar framför tv:n är given... från 19 till 23.. bara bra program...

Nu ska jag iväg och handla inför kvällen.. så till er alla njut av solen..

Tjingeling...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar