tisdag 5 maj 2009

Börjar få abstinens...


Tog ju som sagt vad 4 nätter semester i samband med valparnas nedkomst.. och har nu varit hemma i 2 v.. och LÄNGTAR till jobbet.. jag förstår inte folk som går hemma frivilligt.. ska bli så mysigt att träffa jobbarkompisarna på fredag.. Tjöta lite..
Idag har varit som så många andra dagar.. kolla till dom små liven.. ut en tur med Molly.. idag tog vi faktiskt en lite "längre" runda.. Det tyckte både Molly och jag var skönt.. men som sagt 15 min senare var vi hemma igen.. Molly fick lite mat och jag åt frukost.. Molly gick upp till valparna och jag tog fram dammsugaren.. SUCK va trist.. men ett nödvändigt ont.. Sen ner i källaren och slängde i en tvätt och hängde upp en annan..

På eftermiddagen när Dennis var hemma åkte jag och den lille killen till Mediamarkt.. han önskar sig en ny mobil i födelsedagspresent.. men dom hade inte den han ville ha.. men jag såg en ny.. rosa.. så söt...

Väl hemma grejade jag lite med min hemsida och uppdaterade den lite..

På kvällen vägde jag dom små liven och dom väger nu ca 600 gr var och har dubblat sin vikt på 8 dagar.. rediga små töser..


Nu blir det soffan och tv:n en stund och sen bums i säng
natti

2 kommentarer:

  1. Jisses vad söta dom är!!!
    erica

    SvaraRadera
  2. Vi kan ju byta! Jag sitter hemma å tittar på smötöserna och du jobbar istället för mig! Toppenbra jue! ;) Gud va fina dom är!

    SvaraRadera