fredag 22 maj 2009

Fredag.. fast det känns som måndag..

Behövde inte väcka Dennis i morse.. då han vaknade när Molly tassade iväg från vårat sovrum.. in till sina småttingar.. tankade dom fulla.. Dom somnade om och Molly kom tillbaka in till mig för att krypa upp i sängen hos mig.. vilket hon inte gjort på väldigt länge.. kändes så mysigt..

Vakande efter ett par timmar av telefonen.. grr.. upp och tog en tur med Molly för att sen in och städa hos pluttarna.. som röjer runt bra nu i valplådan.. men än så länge är dom inte på väg ur.. väldigt skönt.. Och den är så lättstädad, så 1000 tack för tipset Erica.. när det var färdigstädat var det bara ner i källaren och tvättstugan.. stoppade i en maskin och satte mig en stund framför datorn.. Bokade campingplats på Böda sand 8 dagar v 32.. fanns inte så mycket att välja på så det fick bli en 150 kvm stor tomt med El/TV/Vatten.. lite lyxigt.. men va sjutton man har ju semester.. den här tomten låg bra till där man kunde rasta hundar och där även hundar fick bada.. Dom har även en hunddusch på campingen.. känns ju bra iom att det är saltvatten.. Vi bokade till på Måndagen v 32 men troligtsvis drar vi iväg redan v innan och gör små stopp på vägen.. tex glasriket, Borgholm etc.. känns mysigt att åka iväg med vagnen.. tidigare har vi ju bara haft den uppställd..

Idag jobbar jag.. var ju tvungen att jobba igen den natten jag var ledig för 2 v sedan.. lite trist.. men så är livet.. man måste ju jobba.. man kan ju inte bara vara hemma...

Så till er alla njut av en trevlig kväll..

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar