söndag 31 maj 2009

Dagarna flyger iväg..

Var ju ett par dagar sedan jag bloggade sist.. man hinner inte med känns det som.. eller man har inte tid att slita sig från valphagen.. Men underbart och fantastiskt att få vara med om detta miraklet.. Från att ha varit dessa små ömtåliga varelser till små underbara valpar med ett tempramente som hette duga.. Från sovande till full rulle på en bråkdel av en sekund.. Vi plåtar och spelar in dom på video mest hela tiden.. Man vill ju att Susanne med familj i Skövde ska kunna se och följa sin lilla Wilma i aktion från dag ett och fram tills hon får flytta hem till dom..

Mors dag...

Denna dag känns så fantastisk.. att jag får vara mamma till 2 helt underbara söner.. som sköter sig och sin skolgång med råge.. som har framtidsplaner och verkligen vill komma någonvart.. som inte tittar bakåt utan ser framåt och möjligheter.. Tänk att jag och min man har uppfostrat dessa barn till så bra killar.. nu med facit i hand så har vi gjort ett bra jobb.. även om vi har några bockar i kanten vad det gäller att curla för dom.. men va sjutton.. varför ska man inte skämma bort dom för.. Vipps en dag har dom flugit ur boet.. Jag hoppas och tror att även barnen tycker att dom har haft en bra och trygg uppväxt med en del äventyr.. Alla somrar med husvagnen våra skidresor och semesterresor. Tänk alla barn som aldrig får komma ut på sommaren på semester och äventyr.. som bara sitter hemma hela somrarna, vad har dom att minnas av sin barndom..

Idag fick jag både rosor och härlig middag.. lite trisslotter med en liten vinst.. jag tycker inte man behöver lägga ut massa pengar på presenter, utan ompysslingen som en mamma mår bra av..

Så här sent på morsdag tycker jag verkligen min mors dag var toppen, älskar er alla därhemma.


Tack för en fin dag
Tjingeling

1 kommentar:

  1. Har inte insett hur mycket du verkligen älskar oss och vad du tänker om oss... Du är bäst?!

    Och det ska alla veta att denna kvinnan är den bästa mamman man någonsin kan hitta. så de så?!

    Kram på dig mamma!
    Christoffer<3

    SvaraRadera