onsdag 6 januari 2010

klockan 07


styrde jag kosan hemåt.. så himla kallt.. vad ska detta sluta, nu vill jag ha värme och sol.. Tog en tur med hundarna innan vi återigen kröp ner under täcket.. vakande tidigt och gick upp redan kl 11.. något för tidigt men då vi skulle ha lite folk hem kl 13.. hela styrelsen för Kärra scoutkår var inbjuden först skulle dom ha möte mellan 13-15 därefter middag.. vilket mästerkockarna Marika och Christoffer skulle fixa.. härligt.. Mötet drog ut på tiden och middagen serverades runt 18 tiden.. då var man ordentligt hungrig.. men så skönt att få sätta sig vid dukat bord. DET skulle jag lätt kunna vänja mig vid.. hihi vem hade inte kunnat det...


Dom sista gästerna lämnade oss kl 21 med ett datum bestämt för middag igen.. då med Sushi-tillverkning och pitepalt.. detta lördag om 2 veckor.. det ska bli intressant, jag har ätit sushi 1 gång och det var INTE gott.. så nu väntar jag med spänning på GOD sushi..


Nu väntar en stilla stund i soffan sen blir det sängen.. För i morgon ska vi röja i snön.. med vovvarna..


Tjingeling

3 kommentarer:

  1. Vad fina ni är alla tre!!
    /Kram

    SvaraRadera
  2. Jisses vilken fin bild!!
    Så smal du är!! Du har ju nästan försvunnit!!
    Ge Sushi en chans, det är det absolut bästa jag vet!!! Skulle kunna leva bara på det....Frukost, lunch och middag *ler*

    Må gott

    erica

    SvaraRadera
  3. Jo Erica jag ska ge Sushi en chans.. grabbarna i familjen har ätit det och tycker det är underbart.. och DOM är KRÄSNA... så jag ska ge det en andra chans.. Ses i helgen..

    Susanne

    SvaraRadera