måndag 4 januari 2010

I dag kom ett brev..

från mölndal som gjorde mig så glad.. Tänk att det finns så herdeliga människor.. I brevet låg mitt och Izzies startnummerlapp den 10 jan alltså på söndagen..som dom skickat fel till en annan utställare som bor i mölndal.. vilket inte skulle vara möjligt egentligen enligt Bus. Då det redan var 80 cavalierer annälda.. men tack Berith Uhlén-Svensson för att du fixade till det som jag så klumpigt gjort fel.. Så nu blir det både lördag och söndag utställning för Izzie och endast lördagen för Molly.. och tur att kvinnan i mölndal tog sig tiden att skicka lappen den rätt.. för eftersom jag visste att hon inte skulle kunna ställas på söndagen då det var fullt hade jag ju inte heller väntat på lappen..


Idag har jag varit på shoppingtur med yngste sonen.. han hade önskat sig ett knivfodral till sina knivar som han fick i julklapp och när jag dagen innan jul var hos Bagaren och Kocken så hade dom inget som jag tyckte passade.. så i dag var vi på ett företag på kusttorget som säljer resturang och kockprylar i massor.. Där hade jag hittat ett jättefint som han ville ha.. + att dom även hade äggostform.. men tyvärr var äggostformen slut men knivfodralet med plats för 17 knivar och andra verktyg en kock behöver.. fanns och det investerade vi i.. till den affären kommer han säkert åka flera gånger.. han var som ett barn på julafton.. min lille kock..





I natt väntar jobbet igen..

Så sov gott

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar