tisdag 5 januari 2010

Känns som 40 minus..

men det var ju bara -5, men jag tog på skidbyxor, mössa och vantar sen bar det av ut.. vi tog en go lång promenad på 40 minuter.. sen fick dom röja en stund på tomten.. Väl inne somnade dom gott i var sin korg..

Gjorde minsta möjliga då jag kände mig lite trött.. natten var iof lugn men att vara vaken 10 timmar är alltid tröttsamt.. Softade med datorn i knät och surfade runt på olika klädföretag.. ojoj vilka vårkläder.. VILL HA.. Jag har sett en sån ljuvlig klänning från ODD MOLLY.. men jag tycker att 2500:- för ett plagg e lite dyrt.. men som sagt Odd Molly sitter ju inte på alla människor så vi får se vart det lutar.. hihi


VISST ÄR DEN LJUVLIG.... VILL HA


I natt blir det som sagt jobb igen.. och i morgon väntar det styrelsemötemed efterföljande middag här hemma för Kärra Scoutkår.. jättekul...

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar