torsdag 28 januari 2010

4 nätter... och hjärtintyg

har jag tillbringat på Glöstorpshöjden.. Äntligen är dom över och man får ett par lediga nätter..

Ska strax krypa ner under täcket men måste varva ner.. Morgonen började på Göteborgs Djurklinik.. hade bokat tid för hjärtintyg... usch va nervös jag varit i natt.. måtte hon var okej min lilla gumma.. väl där var hon som hon brukar när man kommer dit.. glad som en lärka.. hälsar på alla och svansen gick som en propeller.. jag är så glad att hon inte är rädd för veterinären.. Vi fick vänta ett par minuter då vi var tidiga.. usch va segt och tusen tankar far runt.. tänk om.. tänk om...

Väl inne hos veterinären lyssnade hon så noga.. trodde aldrig hon skulle bli färdig.. sen .. Ja detta hjärtanet är strålande friskt.. här hörs inget blåsljud... Gud va glad jag blev.. och glad för jag har en så härlig och frisk hund.. äntligen kan jag börja göra slag i mina planer.. ta kontakt med uppfödaren som äger hanen jag tänkt till kommande valpkull och förhoppningsvis få låna honom till min friska lilla nyponros..

Nej nu väntar sängen för mig och mina guldhundar..

Tjingeling

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till älsklingens hjärtintyg!!
    Kusinen hälsar så mycket!!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Grattis till UA intyg. Visst är det hemska sekunder innan veterinären säger att allt är OK :-)) Skönt att allt gick bra
    / Kram Kari

    SvaraRadera